امور فرهنگی کتابخانه های عمومی قوچان

اطلاع رسانی در زمینه ی امور فرهنگی کتابخانه های عمومی شهرستان قوچان . (خیابان تربیت-تربیت8- اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قوچان)

امور فرهنگی کتابخانه های عمومی قوچان

اطلاع رسانی در زمینه ی امور فرهنگی کتابخانه های عمومی شهرستان قوچان . (خیابان تربیت-تربیت8- اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قوچان)

با حضور مسئولین کتابخانه گردی جهت آشنائی با کتابخانه و دوستی با یار مهربان در کتابخانه آیت الله عطاردی قوچان برگزار گردید.




به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی  شهرستان قوچان،با حضور مسئولین طرح ملی کتابخانه گردی جهت آشنائی با کتابخانه تازه تاسیس آیت الله عطاردی قوچانی  و دوستی با یار مهربان در کتابخانه آیت الله عطاردی قوچان برگزار گردید.

قاسمی با اعلام این خبر گفت:به مناسبت روز کتابخانه گردی که سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی است،مسئولین محترم شهرستان قوچان از کتابخانه تازه تاسیس کتابخانه آیت الله عطاردی قوچان بازدید کردند.

در این مراسم فرماندار محترم شهرستان جناب اقای رجائی نیا و شهردار محترم شهرستان جناب اقای پیشیار و همراهان آنها

از کتابخانه بازدید و طی جلسه ای  با رئیس اداره کتابخانه های قوچان و کتابداران این کتابخانه به گفتگوی صمیمانه و طرح مسائل و مشکلات کتابخانه پرداختند.

آقای رجائی نیا این طرح را نقطه عطفی در آشتی مردم و مسئولین با کتابخانه ها دانست و با استقبال از این طرح ابراز امیدواری کرد که با اجرای جنین طرحهایی در سطح ملی بتوان به ارتقای فرهنگ کتابخوانی کمک کرد وعطر دانایی را در در بین مردم پراکند.

آقای رجائی نیا افزود: باید شیوه معرفی کتابخانه ها به جامعه تغییر کند و در غالب طرحهایی این چنینی میتوان مردم را به حضور در کتابخانه و استفاده از خدمات فرهنگی این نهاد ترغیب کرد.

در حاشیه این برنامه فرماندار از اعضا کودک حاضر در کتابخانه با اهدا کتاب تقدیر به عمل آوردند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.