امور فرهنگی کتابخانه های عمومی قوچان

اطلاع رسانی در زمینه ی امور فرهنگی کتابخانه های عمومی شهرستان قوچان . (خیابان تربیت-تربیت8- اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قوچان)

امور فرهنگی کتابخانه های عمومی قوچان

اطلاع رسانی در زمینه ی امور فرهنگی کتابخانه های عمومی شهرستان قوچان . (خیابان تربیت-تربیت8- اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قوچان)

دعوت امام جمعه محترم شهرستان حجت الاسلام دستجردی و شهردار محترم آقای پیشیار جهت مشارکت مردم در جشنواره رضوی


به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قوچان،امام جمعه محترم شهرستان قوچان حجت الاسلام دستجردی و آقای علی پیشیار شهردار محترم شهرستان در پیامهایی مردم را به شرکت در جشنواره رضوی دعوت کردند.

پیام امام جمعه محترم شهرستان به شرح ذیل می باشد:

حضرت امام رضا در کشور ما نعمتی بی بدیل است که باید قدر آن را دانست ،جشنواره رضوی یکی از فعالیتهای فرهنگی تربیتی است که به برکت آن امام رئوف برگزار می شود .توصیه می کنم مردم خوب و ولائی شهرستان قوچان به پاس میزبانی زائران آن امام همام در جشنواره رضوی مشارکت نموده و از جان این نعمت بهره ببرند.

آقای علی پیشیار ،شهردار محترم شهرستان قوچان نیز در پیامی از برگزاری خوب نهمین دوره جشنواره رضوی از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور تقدیر و تشکر به عمل آورد و از مردم فرهنگ دوست شهرستان قوچان دعوت کردند در جشنواره رضوی شرکت کنند تا با شیوه و روش زندگی آن امام همام آشنا شده و از برکات آن بهره مند گردند.

خاطر نشان میشود در نماز جمعه مورخ 24 خرداد امام جمعه شهرستان بر شرکت همه اقشار مردم به ویژه  نونهالان و خردسالان در مسابقه کتابخوانی جشنواره رضوی تاکید کردند.

تاکید امام جمعه شهرستان قوچان حجت الاسلام آقای دکتر دستجردی بر ترویج فرهنگ رضوی میان همه اقشار جامعه علی الخصوص خردسالان





به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قوچان، به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قوچان جشنواره رضوی در حاشیه نماز جمعه در مصلی شهرستان برگزار گردید.

قاسمی با اعلام این خبر گفت:در حاشیه نماز جمعه مورخ 24 خرداد فعالیتهای جشنواره رضوی در مصلی شهرستان قوچان برگزار شد، برپایی میز خدمت با هدف اطلاع رسانی در مورد نحوه شرکت در جشنواره رضوی ،برگزاری مسابقه نقاشی برای کودکان ،ضبط پویش مجازی جشنواره رضوی از جمله این برنامه ها بود.

در پایان برنامه امام جمعه محترم حجت الاسلام والمسلمین آقای دکتر دستجردی ضمن بازدید و آشنایی با فعالیتهای انجام شده در راستای جشنواره رضوی در سطح شهرستان قوچان خواستار تلاش بیشتر جهت ترویج فرهنگ رضوی بین همه اقشار جامعه علی الخصوص قشر خردسال و نونهالان شدند.

به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قوچان جشنواره رضوی در روستای شهر کهنه قوچان برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قوچان، به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قوچان جشنواره کتابخوانی رضوی در دبستان شهید مهدیان روستای شهرکهنه برگزار گردید.

قاسمی گفت: در این برنامه که به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قوچان و با همکاری دهیاری شهرکهنه برگزار گردید برنامه جمع خوانی از کتابهای جشنواره  رضوی بر اساس گروه سنی انجام شد و در کنار آن پویش مجازی و مسابقه نقاشی برگزار گردید. در این دبستان دخترانه حدود 130 دانش آموز از پایه اول تا ششم بودند که برنامه های مربوط به  جشنواره رضوی  برای کلیه کلاسها برگزار گردید که با استقبال گرم دانش آموزان همراه شد.  در پایان از  همه کودکان مشارکت کننده در جشنواره با اهدای کتاب تقدیر گردید.

بهاره قاسمی گفت: با هدف مشارکت مردم روستا این جشنواره در بخش روستایی شهرستان نیز انجام می گیرد. وی خاطر نشان کرد  پیش از این نیز  در بخش باجگیران در روستاهای امامقلی، شاهرک و قره چقه نیز مسابقه نقاشی و جمع خوانی انجام گرفته بود.



 

سومین جلسه شورای اداری شهرستان


سومین جلسه شورای اداری شهرستان در محل کتابخانه عمومی بنت الهدی صدر و با حضور مسئولین کتابخانه های عمومی شهرستان برگزار گردید. در این جلسه که با دستور کار نهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی برگزار گردید آمار مشارکت شهرستان در جشنواره که تا کنون 328 نفر ثبت گردیده بود به تفکیک کتابخانه ای بیان گردیدو در ادامه مسئولین کتابخانه ها به ادامه ثبت پویش ها عنوان کردند و گزارش هفتگی از اقدامات کتابخانه ای خود را بیان نمودند.درپایان برای هفته بعد برنامه ریزی  و مصوباتی اخذ گردید.