امور فرهنگی کتابخانه های عمومی قوچان

اطلاع رسانی در زمینه ی امور فرهنگی کتابخانه های عمومی شهرستان قوچان . (خیابان تربیت-تربیت8- اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قوچان)

امور فرهنگی کتابخانه های عمومی قوچان

اطلاع رسانی در زمینه ی امور فرهنگی کتابخانه های عمومی شهرستان قوچان . (خیابان تربیت-تربیت8- اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قوچان)

اطلاعیه

زمان نشست ادبی کتابخانه عمومی امام خمینی از شنبه به سه شنبه تغییر یافت .
این نشست که تا کنون هر شنبه ساعت 17 الی 19 برگزار می شد از مورخ 6 آبان ماه سه شنبه هر هفته راس ساعت فوق الذکر در این مکان فرهنگی برگزار خواهد شد .
از علاقه مندان دعوت بعمل می آید در صورت تمایل سه شنبه ها ساعت 17 به آدرس :
 خیابان امام خمینی - جنب باغ ملی - کتابخانه عمومی امام خمینی
حضور بهم رسانند .

نشست فرهنگی به مناسبت "دهه مبارکه ولایت

نشست فرهنگی به مناسبت "دهه مبارکه ولایت" روز پنج شنبه 10مهر ماه از ساعت 10الی 11.30 در کتابخانه عمومی بنت الهدی صدر قوچان برگزار گردید. این نشست با حضور مسئول محترم کانون ادبی پرنیان سخن، با موضوع  داستان کوتاه بود که خانم مختاری درباره نوع نگارش و شروع و خاتمه داستان کوتاه مطالبی را مطرح نمودند و سپس اعضای کانون ادبی پرنیان سخن،  داستانهای کوتاه خود را قرائت کردند . سپس داستان ها توسط اعضاء و مسئول کانون مورد نقد و بررسی قرار گرفت .

بیست و پنجمین جلسه انجمن شعر کتابخانه عمومی امام خمینی

نمونه اشعاری از بیست و پنجمین نشست شعری انجمن اردی بهشت ( مورخ93/7/26)
کتابخانه عمومی امام خمینی «ره»

حسین داوطلب :


آرایش نظامی لب های قرمزت
سرباز مست ارتش سرخیست توی شهر
سیگار روشنم که تو با خشم ریختی
خاکستر اضافی من را به روی شهر

 
ادامه مطلب ...

گزیده ای از اشعار شاعران قوچانی در انجمن ادبی اردی بهشت

جلسه شعر اردی بهشت قوچان

شنبه هر هفته برگزار می گردد

شرکت برای عموم آزاد است

(مکان : خیابان امام خمینی - جنب باغ ملی - کتابخانه عمومی امام خمینی «ره»)


  ادامه مطلب ...

عید سعید غدیر خم بر همه ی مسلمین جهان مبارک باد .



عید غدیر، عید الله اکبر و عید آل محمد و ارزشمندترین و والاترین عید اسلامى‏است. هیچ روزى در طول سال، فرخنده ‏تر و مبارک‏ تر از این روز مقدس نزد شیعیان اهل‏ بیت نیست. امام صادق سلام الله ‏علیه مى‏فرماید : ان یوم غدیر خم بین الفطر و الاضحى و الجمعه کالقمر بین الکواکب...؛ روزعید غدیر خم در میان سه عید فطر و قربان و جمعه، مانند درخشندگى ماه در میان ‏ستارگان است. چه تعبیر ظریفى امام دارد که عید غدیر را تشبیه به ماه کرده است و دیگر اعیاد را به ستاره؛ زیرا در این روز بزرگ بود که خداوند اعلام کرد: امروز دین را بر شما تکمیل کردم و نعمتم را بر شما به اتمام رساندم «الیوم اکملت‏ لکم دینکم و اتممت علیکم نعمتى و رضیت لکم الاسلام دینا»؛ نعمت ‏بزرگ اسلام که از هر نعمتى ارزنده ‏تر و گرانبهاتر است، کامل نمى‏شود و محقق نمى‏گردد جز با ولایت على‏علیه السلام « و ما نودى بشى‏ء مثل ما نودى بالولایه‏.

 
ادامه مطلب ...