امور فرهنگی کتابخانه های عمومی قوچان

اطلاع رسانی در زمینه ی امور فرهنگی کتابخانه های عمومی شهرستان قوچان . (خیابان تربیت-تربیت8- اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قوچان)

امور فرهنگی کتابخانه های عمومی قوچان

اطلاع رسانی در زمینه ی امور فرهنگی کتابخانه های عمومی شهرستان قوچان . (خیابان تربیت-تربیت8- اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قوچان)

شعر برگزیده بخش کلاسیک کنگره ملی شعر کتاب

برخی کتاب‌های دم نشرند

ازبس‌که کشته‌مرده جنجال‌اند

برخی سکوت کرده و در فکرند

مثل کتاب‌های کهن‌سال‌اند

*

در لحظه‌های سخت زمستانی

یک عده واژه واژه شکوفایی

در حجره‌های ضیق تحجر نیز

یک عده خاک خورده‌ی تنهایی

*

هر کس بنا به آنچه که می‌خواند

یا تازه مانده یا که چروکیده

اندیشه کدام نویسنده

در خاک روح ریشه دوانیده

*

تلفیقی از تصور و تصدیقم

من کیستم؟ هر آنچه که می‌خوانم

تمثیل فکرهای خودم هستم

تلفیقی از فرشته و شیطانم

*

هر کس نوشته است کتابش را

دنیا، کتابخانة عبرت‌هاست

شاید کتاب شعر شدم؛ شاید

نقد کتاب آخر من فرداست

شاعر: محمد مهدی خانمحمدی

تبریک سال جدید به همکاران محترم کتابخانه های عمومی شهرستان قوچان



به نام خداوند جان آفرین

با تقدیم گرم ترین سلام ها و درود های خالصانه به دوستان و همراهان گرامی


مایلم صمیمانه ترین شادباش های خود  را در آغاز عید سعید نوروز، سال نو ایرانی و آغاز بهاری دیگر به یکایک شما عزیزان تقدیم نمایم.

در سالی که گذشت از همراهی، همکاری و همدلی همکاران عزیزم در پیشبرد اهداف عالیه نهاد کتابخانه های عمومی کشور بهره مند بودیم. اطمینان دارم تحت توجهات حضرت حق در سال پیش رو نیز باز با هم و در کنار هم امیدوار، راسخ و با جدیتی افزون تر از همیشه برای اعتلاء و پاسداشت  اهداف و برنامه های نهاد کتابخانه های عمومی کشور  همگام و همدل خواهیم شد.


بهاره قاسمی
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قوچان