امور فرهنگی کتابخانه های عمومی قوچان

اطلاع رسانی در زمینه ی امور فرهنگی کتابخانه های عمومی شهرستان قوچان . (خیابان تربیت-تربیت8- اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قوچان)

امور فرهنگی کتابخانه های عمومی قوچان

اطلاع رسانی در زمینه ی امور فرهنگی کتابخانه های عمومی شهرستان قوچان . (خیابان تربیت-تربیت8- اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قوچان)

مشارکت اداره بهزیستی شهرستان در جشنواره کتابخوانی رضوی

با عنایت به هم اندیشی ریاست محترم اداره کتابخانه های عمومی و ریاست محترم اداره بهزیستی شهرستان و نماینده مهد کودکها  در جلسه روز سه شنبه 98/2/31 با هدف ترویج فرهنگ رضوی و نیز عادت به مطالعه در میان کودکان مقرر شد مهد های کودک تا پایان سالتحصیلی از فرصت باقی مانده نهایت استفاده را داشته و در جشنواره کتابخوانی رضوی با همکاری اداره کتابخانه های عمومی حضور حداکثری را به ثبت برسانند. لازم به ذکر است برای مشارکت اداره بهزیستی کد اختصاصی برای مشارکت این دستگاه نیز اعلام و در سامانه ثبت گردید.

دومین جلسه شورای اداری شهرستان با موضوع جشنواره کتابخوانی رضوی

دومین جلسه شورای اداری شهرستان با حضور مسئولین کتابخانه های عمومی شهرستان در محل کتابخانه آیت الله عطاردی برگزار گردید. در این جلسه که با موضوع برگزاری نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تشکیل شده بود ابتدا مسئولین کتابخانه های عمومی گزارشی از اجرای برنامه جشنواره رضوی در هفته گذشته عنوان نمودند و در ادامه پس از اخذ گزارشها برای هفته آینده کتابخانه ها برنامه ریزی گردید. در پایان جلسه با اهدای لوح تقدیر مدیرکل محترم از آقای حمیدرضا حیدری و خانم مریم السادات ارجمندی و نیز رئیس شهرستان به دلیل مشارکت در طرح بهار مهربانی تقدیر گردید.

برنامه های فرهنگی هفته اردیبهشت ماه کتابخانه های عمومی شهرستان قوچان

کتابخانه عمومی آیت الله عطاردی شهرستان قوچان

نشست کتاب خوان کتابخانه ای

30 اردیبهشت ساعت9

کتابخانه عمومی امام خمینی(ره) شهرستان قوچان

قصه گویی برای کودکان

29 اردیبهشت ساعت10