امور فرهنگی کتابخانه های عمومی قوچان

اطلاع رسانی در زمینه ی امور فرهنگی کتابخانه های عمومی شهرستان قوچان . (خیابان تربیت-تربیت8- اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قوچان)

امور فرهنگی کتابخانه های عمومی قوچان

اطلاع رسانی در زمینه ی امور فرهنگی کتابخانه های عمومی شهرستان قوچان . (خیابان تربیت-تربیت8- اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قوچان)

برگزاری نشست کتابخوان مدرسه ای در دل طبیعت زیبای برفی

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی قوچان ,به همت خانم مینو رمضانیان کتابدار کتابخانه آقا نجفی قوچان  نشست کتابخوان مدرسه ای در دل طبیعت زیبای برفی دبستان  روستای شمخال به مناسبت دهه فجر برگزار گردیددر این نشست ابتدا خانم رمضانیان دانش آموزان را با وقایع بهمن 57 و پیروزی انقلاب اسلامی و 40 سال عمر با برکت انقلاب و پیشرفتهای ایران اسلامی آشنا کردند و سپس دانش آموزان به معرفی تعدادی کتاب پرداختند.

مینو رمضانیان  کتابدارکتابخانه  آقانجفی  قوچان ضمن بیان مطلب فوق در ادامه   این نشست کتابخوان  مدرسه ای که در روستای زیبای شمخال ببرگزار گردید در این نشست کتابهای ذیل معرفی شدند:

"نماز سبز" نوشته حمیدرضا شاه آبادی/ارائه توسط تیمور جهانپرور

شب آخر ماه رمضان در مسجد قبا ، آقای مفتح اعلام می کنند که فردا نماز عید فطر را در تپه های قیطریه برگزار می کنیم . صبح روز عید جمعیتی از جوانان و مردم به سمت قیطریه به راه می افتند . نماز را در تپه های قیطریه برگزار و دکتر مفتح و دکتر باهنر هر کدام خطبه ای را ایراد میکنند....

"حضرت یوسف" نوشته مریم شادمان/ارائه توسط ستایش شریف زاده

یوسف پسر کوچک یعقوب نبی و نور چشمان اوست . برادران به او حسادت کرده و او را به چاهی خارج از کنعان ( محل اقامتشان) انداخته و لباس خون آلود او را به پدر داده و یادآور شدند که گرگ او را خورده است .

کاروانی از تجار که از آنجا عبور میکردند یوسف را یافته با خود به مصر برده و او را به عزیز مصر فروخته اند . ..

"مادر مادر است" نوشته شانکار / ارائه توسط ابواضل رایک

داستان در مورد پسرکی است که سنجاب و بچه اش را در جنگل می بیند و سنجاب مادر را اسیر می کند و بعد از مدتی دلش به حال بچه سنجاب می سوزد و مادرش را در کنار لانه اش آزاد میکند.

"محله میکروب خان" نوشته سعید هاشمی/ارائه توسط الینا جعفرنژاد

کتاب در مورد میکروبها است و به بچه ها پیشنهاد میکند بهداشت دهان و دندان و دست وصورتشان را رعایت کنند.

"بزک سر به هوا" نوشته فریبرز لرستانی / ارائه توسط ستایش خانی

بزک سر به هوا به صورت شعر است که در آن بزک به دلیل بازیگوشی گم می شود.

"همه میتونن خلاق باشن" نوشته زهرا جهانبخش / ارائه توسط امیرحسین  جعفرنژاد

در این کتاب بچه ها با انواع بازیهای مختلف که باعث افزایش دقت و تمرکز می شود آشنا می شوندو می توانند در انجام بازیها خلاقیت به خرج دهند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.