امور فرهنگی کتابخانه های عمومی قوچان

اطلاع رسانی در زمینه ی امور فرهنگی کتابخانه های عمومی شهرستان قوچان . (خیابان تربیت-تربیت8- اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قوچان)

امور فرهنگی کتابخانه های عمومی قوچان

اطلاع رسانی در زمینه ی امور فرهنگی کتابخانه های عمومی شهرستان قوچان . (خیابان تربیت-تربیت8- اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قوچان)

امام جمعه قوچان کتاب باید در سبد خانواده قرار گیرد و از این جریان باید مراقبت گردد


به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قوچان ؛ حجت الاسلام و المسلمین آیت الله محمدعلی دستجردی امام جمعه محترم شهرستان در سخنرانی نمازجمعه خود در مورخ 21/8/95 و در آستانه فرارسیدن هفته کتاب فرمودند فرهنگ کتابخوانی باید در کشور گسترش پیدا کند و مردم شوق و رغبت به خواندن داشته باشند. همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند که در وقتهای اضافه خود شاید تا کنون صدها عنوان کتاب مطالعه نموده باشند مردم هم می توانند از وقتهای اضافه خود برای مطالعه استفاده نمایند. ایشان  با اشاره به هفته کتاب و تأکید بر این موضوع که باید در سبد خانواده‌ها کتاب را قرار داده و از این جریان مراقبت کنیم، فرمودند: جامعه اهل مطالعه پیروز است و مطالعه کتاب ازنظر دینی واجب و از حیث ملی یک وظیفه به‌شمار می‌آید و رشد هر جامعه‌ای در گرو مطالعه هست. رئیس شورای فرهنگ عمومی همچنین  در پایان سخنانشان کتاب "خانواده و تربیت" را برای مطالعه عموم پیشنهاد دادند.

نظرات 1 + ارسال نظر
حمید شنبه 22 آبان 1395 ساعت 12:02 http://www.army-well-being.net/link

با سلام، تبریک میگم سایت بسیار زیبا و جذابی دارید، اگر دوست دارید بازدید سایت خوبتون رو کاملا رایگان افزایش بدید، سیستم تبادل لینک اتوماتیک را از دست ندید.
ثبت لینک رایگان در سایت دارای بیش از 4000 بازدید
جهت ثبت لینک خودتون برای افزایش بازدید و افزایش رنک گوگل خودتون به آدرس زیر مراجعه کنید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.