امور فرهنگی کتابخانه های عمومی قوچان

اطلاع رسانی در زمینه ی امور فرهنگی کتابخانه های عمومی شهرستان قوچان . (خیابان تربیت-تربیت8- اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قوچان)

امور فرهنگی کتابخانه های عمومی قوچان

اطلاع رسانی در زمینه ی امور فرهنگی کتابخانه های عمومی شهرستان قوچان . (خیابان تربیت-تربیت8- اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قوچان)

نشست کتابخوان اردیبهشت ماه -کتابخانه عمومی بنت الهدی صدر

نخستین نشست کتابخوان مدرسه ای در محل کتابخانه عمومی بنت الهدی قوچان  برگزار گردید. در این نشست که روز یک شنبه 19/2/95 ساعت 15 برگزار شد شش تن از دانش آموزان پایه سوم ابتدایی به معرفی کتابهای خوانده شده خود پرداختند. کتابهایی که در این نشست معرفی شدند به شرح ذیل می باشد.

1-فاطمه نور فتح آبادی   نام کتاب:  قصه هایی برای 10ساله ها به قلم جمعی از نویسندگان ؛ ترجمه ی لاله جعفری 

کتاب  قصه هایی برای ده ساله ها ، مجموعه 9 قصه است قصه هایی مثل : مادر بزرگ ، دزد دریایی ، پسری که با دلفین ها شنا می کند و دو قلوهایی که مومیایی مصری را می گیرند را بخوان ! همان طور که از اسم قصه ها پیدا است هر قصه حال و هوای خاصی دارد و این تنوع باعث می شود که این مجموعه بسیار جذاب و سرگرم کننده باشد .

2-زهرا عباسی نام  کتاب چوپان دروغگو نوشته لیلا ماهینی: داستان مربوط چوپانی است که چند بار دروغ گفته بود: گرگ به گله حمله کرده و  مردم برای نجات آمده بودند اما از گرگ خبری نبود این بار  که به راستی گرگ به گله حمله کرد و ایشان داد زد گرگ گرگ کسی به حرفش گوش نداد و فکر کرد باز دروغ می گوید و بدینوسیله گرگ گوسفندان گله را خورد 

3-  میترا سعیدی نام کتاب محیط زیست برای کودکان نوشته شادی حامدی آزاد  کتاب درباره محیط زیست ما ، دنیای   طبیعی دور و بر ماست ، یعنی , هوا , زمین, آب , گیاهان و حیوانات

      چرا باید درباره محیط زیست بیشتر بدانیم ؟ و...

     4-سیده فاطمه زارعی نام کتاب مانند این کودک خدا را دوست داشته باشید نوشته هئیت تحریریه نشریه براق

     کتاب درمورد پسر بچه ای است که پیامبر را بیشتر از همه دوست دارد حتی بیشتر از پدر و مادرش اما خدا را از پیامبر (ص) بیشتر دوست دارد و پیامبر اکرم (ص) به اصحابش می گوید شما هم مانند این کودک خدا را دوست داشته باشید.

 

    5-فاطمه تاروردی  نام کتاب کتی خودش غذا می خورد نوشته تا که اش تارو مترجم ناصر جلالیان

    کتاب در مورد نحوه غذا خوردن برای کودکان 3 تا 7 ساله ها می باشد

    6- فرحناز خوش رفتار مقدم   نام کتاب شیمو , خورشید , آسمون تو خونه می شه مهمون  با شعرهای از محمد کاظم مزینانی

     کتاب شعر شیمو در مورد خورشید و آسمون وباران و بهار و رنگین کمان و .. شیمو می پره از خواب و می فهمه این ماجراها را در خواب دیده است .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.